markus ren

vilken underbar kväll. blev fika med tjejerna eller en del av dom. och det finns så mycket att ta igen, det händer ju så mycket hos alla som har flyttat till nya ställen. och när jag kom hem väntade kladdkaka. mumma

hittade markus ren när jag var och handlade också. så jag släpade med honom hem och matar honom med "sugarbits"(med rätt uttal) OJ vad tryckte jag på nu, allt blev kursivt får fasen inte bort det, så ni får ta det helt enkelt.

nehe nu ska jag spendera ytterligare mer tid med familjen och kankse om du kommer hem från jobbet någon gång att jag kan få krypa ner hos dig. där trivs jag som mest.

sälkramar med mycket kärlek

Kommentarer
Postat av: Fåret

SUGGARBITTS! haha den där markus är alltför go han! :D

2008-10-30 @ 23:37:30
URL: http://givvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0