mjukisbyxor.

shit vad orolig jag blev nu när jag kom hem.
mitt internet startade inte och internetberoende som jag är,
så satt jag här på helspänd och undrade hur jag skulle
klara hela dagen utan internet:P som tur var löste jag det.

jag tar tillbaka det jag sa igår om att alla gjorde lika mycket
i vårt arbete., jag kände idag att det verkligen inte stämmer
det är så jävla surt att vissa människor ska glida på ett bananskal
genom hela livet och andra får slita arslet av sig.
dålig stil måste jag verkligen säga. suck.

mjukisbyxor är mitt favoritplagg, finns det något skönare
än att sätta på sig dom när man har kommit hem efter
en jobbig dag i skolan eller på jobbet? inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0