musik<3

jag älskar verkligen burkens skiva. den gör mig alltid glad
längtar redan efter att få festa med er igen. :) alltså blir det dubbelt så bra när alla är tillbaka styr som fasen nu inför hemfärden, är upp speedad som satan, ungefär som när jag sover över med er, när markus och jag inte kan sova.

hoppas verkligen resan till indien blir av, är peppad till tusen.
det går nog inte att bli mer peppad än vad jag är när det gäller allt:P
jag älskar detta. ge mig mer!


aj, klumplinda var framme igen. körde in knät i bordskanten

"det är ju inte konstigt att du har så många blåmärken, höhö"

fredrik, din rackare... hoppas verkligen allt går bra ner!


KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0