mycket märkligt

bah, när man väl har sovmorgon. så vaknar jag redan klockan 8 och kan verkligen inte somna om.
det är så himla typiskt.

har kollat på en ny kamera nu, och jag har hittat en jag vill ha. så jag ska önska mig den i julklapp.
hoppas verkligen att jag får den. har ju börjat klura ut lite mer vad jag önskar mig i julklapp, det är ju snart dags:) och det känns som detta året finns det massvis att önska sig eftersom man har mindre pengar än de tidigare åren.
som tur är ska jag och min lillasyster dela på de övriga julklapparna till de nära och kära, hon är snäll hon:)


nehe nu ska jag läsa lite, men inte skolböcker utan en vanlig bok.

kan ju vara skönt med lite omväxling;)

(mindre än en vecka kvar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0