om möjligt ännu tröttare

jaha tröttare och tröttare ju mer klockan blir. hade nog kunnat somna för flera timmar sedan.
jag och oscar sitter här och gäspar. jag tror det beror på att det är söndag.
vad exakt är bra med söndagar?

sen undrar jag varför folk som är tillsammans bråkar om helt obetydliga saker?
det känns ju bara onödigt att lägga enegri på att hålla på att tjafsa med varandra,
när man kan ligga och hålla om varandra och pussas istället.
det skulle jag iallafall prioritera.

oscar vill ha snö eller sommar. jag skulle mest vilja ha sommar.
och om jag kunde få tillbaka den sommaren som var nyss fast med lite mer sol skulle jag vara nöjd.
då hade jag verkligen spenderat all min tid med er älskade där hemma.

nehe, ska kolla klart på filmen sen godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0