ska han hinna?

jag börjar faktiskt bli lite orolig för mig själv
jag är så tanksspridd hela tiden, och helt flum
jag vet inte riktigt om jag trivs med det.
får nog fundera på det, kankse ska återgå till "gamla" linda.
hon hade mer koll på saker och ville jämt ha ordning och reda.
och tyckte om att vara för sig själv, och framför allt hon kunde stå
emot all skit.  jag behöver nog bara komma hem ett tag, och vila upp
mig och ligga bredvid dig och känna din närhet. med dig vid min sida mår jag tusen gånger bättre.

hursomhelst jag och fredrik har typ slagit vad att han kan vara hos mig innan 18.15, haha
jag tror inte han kommer klara det eftersom han är numer är känd för att vara en slö en:P
men han har ju faktiskt imponerat nu senaste tiden. för han vill inte att våran vänskap
ska sägas upp bara för att han inte kan hålla tiden. (hoppas du fattar dissen!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0