stepbrothers

nu har vi precis sett klart på stepbrothers utan text.
eftersom vi är så bra på engelska:)
filmen var helt okej den bjöd på många skratt.
men ett av skratten var markus förtjänst, jag fick
tyvärr inte blogga om det. men sjuuukt roligt:)
(fast är han inte det jämt?)

markus var så go att han hade köpt melon
(jag skulle tippa på att det är hans favorit)
lite godis hade han också med sig, så det slank ner i min mage;)

börjar få lite ont i ryggen genom att sitta här som en rak pinne.
så snart ska jag lägga mig skönt, nu när vi ska kolla på
generation fett, mumma.

Kommentarer
Postat av: elin

men, vilken aktiv bloggare du är! PUSS.

2008-10-22 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0