suck

oj, när jag gick och duschade förrut så märkte jag att jag hade glömt att låsa dörren.
vilket jag tydligen hade glömt inatt också så jag hade sovit med dörren öppen.
haha vilken klant jag är. men det skulle ju vara mysigt med lite sällskap:P

förstår inte varför det är så jobbigt att ta sig till själva duschen för när
man väl är I duschen vill man ju inte gå ur;) konstigt tycker det är likadant med många saker.

känner verkligen att springningen tar ut sin rätt på min kropp.
är helt slut i benen. skönt med lite vila imorgon.

MEN tyvärr är min pmgrupp väldigt morgonpigg och vill träffas imorgon
klockan 08.00:BAAAH, jag vill verkligen sova. skönt att gå upp vid 7 liksom
det lär ju fortfarande vara mörkt ute då.
det finns bara ett ord. BAAAH.

Kommentarer
Postat av: Oscar

That's the word! Allt kan vara "BAAH!".

2008-10-21 @ 22:49:51
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0