tidig morgon och flum

det borde vara förbjudet att få gå upp så tidigt om mornarna
jag ville bara ligga kvar i sängen. det var alldeles för kallt och blåsigt ute

hursomhelst gick det väldigt bra med pmet idag.
fram tills klockan tolv sådär. då började allt bli flum.
så vi bestämde oss för att det fick vara nog för idag.

men duktig som jag är satt jag kvar och gjorde min inlämningsuppgift.
sen gick jag bort och började flumma med markus, fredrik och burken.
hahah inte pluggande där inte.

sen promenerade jag hem. fick väldigt trevligt sällskap hem faktiskt.
markus bestämde sig för att vara extra hurtig idag och följde mig nästan
enda hem. så nu sitter jag här.

har bara 25 sidor kvar i boken, så jag ska ägna den närmsta timmen med
det just nu faktiskt. underbart roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0