trötthet


min hals är helt paj, måste ha varit all sång igår.
så ikväll får du klara dig själv markus:P

just nu ligger jag nerbäddad i soffan, eftersom min soffa är skönare än min säng.
(och så kan man ju riva ner tvn när man ligger i sängen, haha)
jag och oscar diskuterar favoritgrannar. jag trodde lätt att jag var hans favorit.
men han påstår att det är en kille som bor på sexan, som erbjöd oss knark
när vi gick hem från krogen för några veckor sedan.
enligt mitt tycke så var han riktigt skabbig, men säkert snäll.
OSCAR är min favoritgranne.

shit vilket no life jag har, bjy

Kommentarer
Postat av: Oscar

Haha, nu har jag svarat på min blogg... Länkade hit i inlägget också så du kanske får lite fler läsare idag också!

2008-10-18 @ 11:21:38
URL: http://oscarfager.blogg.se/
Postat av: Linda

du är för snäll, oscar:P

2008-10-18 @ 11:23:05
Postat av: Anonym

2008-10-18 @ 11:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0