underbara kväll

shit vilken underbart rolig kväll.
vi drog bort till emelie och emelies fest.
där vi intog dansgolvet och dom flesta ville vara med.
måste säga att vi fick igång festen, haha:P

sen vare någon som kraschade bordet, vet inte vem.
men hur som helst tog vi hand om resterna.
och trashade det ännu mer. bara så alla vet så är ikea-borden
uppbyggda av papp, så inte så konstigt att bordet gick sönder kanske:P

JAG LEVER LIVET, och jag har ingen som säger åt mig att jag inte får använda mina tofflor eller min vita sjal. hoppas ni har ett lika bra liv. ni ser ju inte alltför glada ut.

sängen väntar. mm

(undrar om oscar är hemma än, borde smsa och kolla)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Meh! Du sms:ade aldrig! :( hehe, jag kom hem nu.. :p

2008-10-25 @ 02:59:04
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0