ångest

jag rev ut hela min byx/kjol garderob igår för att kolla om jag verkligen kunde använda alla. det blev aldrig att jag provade igår. så jag började nu. hittade ett par supersnygga vita byxor med prislappen kvar. jag tänkte shit dom här kommer ju vara assnygga i sommar. men fy fan jag får inte över dom över röven! jag förstår inte varför man ska lägga på sig runt höfterna och rumpan när man blir äldre. fet ångest också att jag aldrig har använt dom. men nu är min fråga, det finns väl inte ens chans att man blir smalare just i det området?

så nu vill jag inte prova mer byxor för jag ser att det är fler med prislappen kvar. åh damn vad ledsen jag blir.

strålande sol idag med, jag vill ut! men nehe jag måste plugga. för nu måste jag verkligen det jag kan inte skjuta upp det mer. de flesta andra är så sjukt flitiga, förstår inte hur dom orkar.

gutt med ångestfredag eller inte...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0