april april din dumma sill

idag kära vänner är det första april. fick ett lamt försök till aprilskämt från oscar. han skickade ett sms om att han skulle sluta plugga här och börja i umeå istället. men det gick jag ju inte på:)

alltid när jag var liten och gick upp på morgonen den första april drog min pappa skämtet "det står en ko i trädgården" och jag tror säkert att vi gick på det från första början men sen när vi blev äldre blev det mer en tradition som hela familjen skrattade åt.

har precis kommit ut ur duschen efter att ha varit på ett riktigt tufft pass på friskis. jag var helt dösvett men det är ju faktiskt okej att vara svettig när man tränar:) ska snart iväg till affären och handla lite. för idag blir det grekisk sallad dessvärre utan oscar då eftersom han är i hemavan(?) och åker skidor. jag hoppas att han ångrar sig riktigt mycket när jag säger att det är vår här idag, solen lyser och det är varmt och skönt ute:p

nu ska jag ringa till tessan och blarra lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0