dubbelpass

tack för alla braiga svar angående orkidén men jag har en annan fråga, en av stjälkarna har blivit typ gul upptill ska jag knipsa bort det eller ska jag låta det vara?

gårdagen var mycket bra. först en liten glass med christian i hamnen. där tydligen oscar hade spionerat på mig då han hade varit och ätit med en kompis. jag såg dock inte honom och han trodde att christian var ett ragg. och det kan man ju tro om man vill men icke sa nicke:)

efter det gick jag en sväng till gymmet. först var jag på ett medelpass i den lilla salen, det kändes lite annorlunda. men jag diggade tränaren stenhårt, han var riktigt cool:) sen efter det gick jag ut för att möta emelie för ett danspass, det var sjukt jobbigt och jag har faktiskt träningsvärk i ryggen. men det var rikitgt rikitgt kul, både jag och emelie var helt slut.

sen var det bara hem och kasta sig i duschen, för markus skulle komma och äta middag hos mig. båda var vrålhungriga och maten blev god även att det kunde ha varit lite mer curry. under tiden markus var här fick jag två samtal, den första som ringde var påtagligt full och vill hångla, oops och den andra var mindre full men ville att jag skulle komma hem. och ja vi får se om jag dyker hem snart, är bjuden på en rikitgt go fest den 6:e maj. och det bästa är att den håller hus bredvid min mamma så det är bara att smyga iväg om jag skulle bli alldeles för full:P

jaha jobb snart. sen blir det chill chill resten av dagen:)

puss i solen

Kommentarer
Postat av: elin

jag tror partyt är den 9:e maj väl?

2009-04-12 @ 13:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0