pappamalinjimmy

det verkar inte som att något kan vara lätt för mig. iallafall inte när det gäller killar. jag tänker inte berätta in i detalj vad som händer just nu, för jag är rädd för att såra någon. jag tycker verkligen att man ska vara singel på sommaren men om man träffar någon som får en att ha fjärilar i magen då? det sjuka är att det kan sluta när som helst. måste prata med honom sen, när han mår lite bättre:P

det är strålande underbart väder idag, tråkigt nog har jag ingen balkong eller uteplats att hänga på. skönt att pappa kommer idag, han har hyrt en stuga så jag tänker hänga där utanför hela dagarna:)

sen imorgon måste jag bege mig ner på stan, har fått två tips där det finns snygga jeansjackor. så jag måste spana lite:) och jag måste ju även köpa skojpresenten till pappa också. det är stort att fylla 50:) ska även kolla på en present till honom om det blir så att vi ska ses på onsdag.

ne nu måste jag rensa mitt huvud lite.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0