pretty soon

det är konstigt att saker oftast inte blir som man vill. det är störande. men jag ska försöka hålla mig underhållen till 25 maj då allt äntligen slutar och vi ska ut och resa:)

snart kommer ju grabben som är ute och reser hem också vilket förmodligen kommer få mig nedstämd. hatar när jag inte kan säga nej, när man bara ler och följer med, när man vaknar dagen efter och tänker vad fan ha jag gjort. men det är tyvärr så jag är, svag för honom.

för övrigt är jag sjukt trött på mina kläder, jag har alltid svårt att veta vad jag ska ha på mig. jag vill vara rik och kunna köpa allt jag vill.

sorry att det blev ett tråkigt inlägg. men det är lite mycket i mitt huvud just nu, lite för mycket dumma saker.

ska bege mig till skolan, bah. hoppas det livar upp stämmningen lite.


puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0