sann drömmar?

jag fattar inte varför min tv alltid har så hög volym på. jag kan inte komma ihåg att jag höjer. det kanske är så ioförsej att alla kanaler har olika volymer. aja.

jag har grymt många drömmar på senaste tiden, först två drömmar att jag dör, en där jag dör i en öken där det är krig och jag har inget vatten och den andra dör jag av att jag drunknar. sen natten efter drömde jag att jag gifte mig och köpte ett hus med mycket ostabila golv som man kunde trilla igenom. och natten efter det drömde jag om en hm, vän? han var inne i typ en pyramid eller grotta. han blev instängd där och jagad av en mumie. sen inatt drömde jag att jag födde barn, hon var såå söt och jag var mycket lycklig. mannen jag hade fått barn med var också där, jag såg hans ansikte så tydligt men nu kan jag inte minnas vem det var. typsikt.

det blev ett långt nattligt samtal inatt igen. jag börjar bli osäker på hur allt ska bli, vad vill vi? vad vill jag? det är svårt när det inte bara är vi som drabbas, utan att det finns en tredje part. jag undrar varför jag är expert på att bli den "andra kvinnan",  varför kan jag inte bara hålla mig till singelkillar? ska det vara så jävla svårt? ja tydligen.

idag ska jag bara chilla, om inte jobbet ringer. borde städa lite och så ska jag beställa lite kläder. ojdå:P

kan någon lära mig att göra smala armhävningar?

puss och lite kärlek på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0