smakråd

svar till elin: ja min 20-årsdag bjöd på en riktig karatefylla. ett under att jag hittade hem:) haha men fy fan vad kul det var!

just nu skulle jag behöva min mamma, jag har nämligen fått kläderna från h&m och jag är osäker på två saker. jag skulle behöva ett smakråd och jag vet att min mamma ger mig ärliga svar:)

vi skulle egentligen ha it-labb idag men eftersom jag är så cool så skiter jag i den. ne riktigt så är det inte, jag tycker att det känns onödigt att sitta med något vid en dator som jag inte ens kan så jag ska läsa läsa läsa idag så jag hinner ifatt:) det låter vettigt för min del iallafall.

idag kommer någon och plockar ner radondosan. den har inte stört mig så mycket som jag trodde fast det ska bli skönt att den ska komma bort.

var ju och tränade igår, ett riktigt tufft pass med reza. han är bra! det ska ju förbövelen vara jobbigt när man tränar. det känns idag i min kropp ska jag säga, gutt gutt.

nehe det är väl bara till att sätta igång med statistiken. wihu?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0