stressmage

min mage protesterar, jag är så sjukt stressad just nu. jag ligger efter som fan i skolan och kommer liksom aldrig ifatt för det är jämt något annat ivägen. som idag då jag trodde jag skulle ha hela dagen på mig att komma ifatt utom att jag skulle träna. nehe då är det överfadder möte och magnus ringer från jobbet och undrar om jag kan jobba och jag har ju så svårt att säga nej till jobb. så just nu håller jag på att laga mat som jag kan värma upp och kasta i mig efter träningen och innan mötet. bah.

och ni tänker säkert, men skit i träningen då?! men varför ska man skita i något som får en att må så mycket bättre?

igår messade jag med ett gammalt ragg. det var kul, jag kunde inte hjälpa att le när jag läste varje sms. jag var så full på den tiden jag dejtade honom eller ah vi träffades väl bara. tydligen har jag sagt massa roliga saker till honom hahah, sjukt kul. i sommar lovade han husfest iallafall, och det är ju det bästa som finns:) han skulle bara renovera klart först:P elin du förstår att det är HH jag pratar om va? haha. "vi skulle ju vara en fyrkant"

det var helt klart bättre förr.

avril lavigne är sjukt bra.

puss

Kommentarer
Postat av: elin

VAAAAAAAA?!! Det var oväntat, HH ;) Men vad gutt! Ja, vi var fulla ganska ofta på den tiden, speciellt på din födelsedag, haha ;)

2009-04-22 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0