trekant

fick nyss ett erbjudande om att delta i en trekant. jag tar det som en komplimang men jag svarade att jag inte visste om jag ville vara med. så jag tror han tog det som ett nej, vilket nog var bäst.

dagen har spenderats i örebro med camilla. hon skulle kolla på universitetet där, vilket var grymt fint och verkade jättebra. detta fick även mig på tankar om jag borde byta stad. förmodligen blir jag kvar här men ändå det är värt en tanke. jag drabbades av världens skoskav. jag har vattenblåsor över i stort sett hela fötterna. oh yes. så när vi väl var tillbaka i västerås igen så skuttade jag in på stadium och köpte ett par flipflops och det var som himmel riket. jag kommer alltså får jobba i tofflor imorgon.

faktumet att jag ska jobba imorgon ligger även det en historia bakom; jag ligger och läser skönlitteratur då micha ringer och frågar om jag kan jobba idag men det kan jag ju inte eftersom jag ska till örebro. då undrar han om jag kan jobba imorgon och visst kan jag det säger jag eftersom jag är bergis på att vi har föreläsning onsdag och torsdag. så jag tackar jag till att jobba hela dagen. sätter mig vid datorn för att kolla schemat och tror ni inte att jag har föreläsning tisdag och onsdag då? så jäkla typiskt. knäppis, kallade oscar mig tillochmed. men jag har nu löst detta problem genom oscar. han har lovat att anteckna allt som sägs under föreläsningens gång så jag kan skriva av det när jag slutar. han ska även komma in till stan och äta lunch med mig. underbart, har inte träffat han på en veckas tid.

nu har det hänt lite i mitt liv och jag har fortfarande inte haft tillfälle att berätta om min helg. vilken har varit helt underbar. jaja ni får hålla tillgodo med detta. ni vet vart ni hittar mig imorgon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0