VÅR

solen är framme ytterligare en dag och våren ligger i luften. underbart! men detta väder får mig att längta hem, längta efter att åka motorcykel/cross eller fyrhjuling i leran i skogen:) längta efter att gå den dagliga promenaden med elin b:)

wilma tappade sin första tand igår, hon var grymt stolt och hade stoppat ner tanden i ett glas vatten så tandfen skulle komma. hon berätta även för mig att hon såg något magiskt. jag älskar henne.

ska snart bege mig iväg och träna en sväng. sen hoppas jag att camilla och petra är villiga att gå ut och sola lite:)

gud mitt liv är såå ointressant. så om ni vill liva upp det lite, så är ni välkomna:P

puss

Kommentarer
Postat av: elin / elin b

Undra som en flundra (som en kär vän brukar uttrycka dig) om elin och elin b är samma person? ;)

2009-04-03 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0