wonderful

dagen har spenderats i skolan, verkligen hela dagen. förläsning från halv 10 till fyra är ju mindre gutt. speciellt när det gäller statistik. som tur var kunde jag underhålla mig med lite flörtande via sms. det är så roligt:P

efter det begav sig fredrik och jag ut för en springtur. jag körde 5:an på björnö. sjukt jobbigt då det var tre mördarbackar men jag klarade mig igenom det:) fredrik var duktig och körde 1 mil minsann. jag ska nog också ta den snart. jag tycker det är lättare att springa när jag är själv med musiken.

resan är nu bokad så den 27 maj drar vi. så gutt så. bara en månad kvar idag, woho. imorgon ska vi träffas för en lunch och sen gå och betala resan. trevligt trevligt. riktigt bra gäng som åker:)

det satt två hunkar utanför mitt fönster när jag kom hem idag, dom hade tillochmed fått av sig tröjorna. och vilket ögongodis hoppas dom kommer tillbaka imorgon med. dom borde ju bo i mitt hus, konstigt att jag ha missat dom?! eller så är det väl för att alla blir snyggare på sommarn (enligt min teori). haha

alcazar-stay the night är så grymt bra. pepp pepp.

haha hur osammanhängande blev inte detta inlägg?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0