yes

det är nästan så man börjar bli lite bortskämd av all sol:) men jag älskar det. solen är det bästa som finns.

vaknade med fet träningsvärk på utsidan av låren, jag fattar inte hur man ska strecha utsidan. tips någon? har även lite smått träningsvärk i mage (woho) och rygg. men jag ska ändå ge mig på ett pass på friskis idag. jag ska göra så gott jag kan. vill man vara fin får man lida pin!:)

vet fortfarande inte hur det blir den 9:e maj, då min kära granne (i oskarshamn) ska ha fest.  jag är lite små sugen på att gå men jag tror att en person som jag inte vill träffa kommer infinna sig där. jag får klura på den ett tag till, det är jobbigt när det finns både för- och nackdelar. som tur är, är det ju typ två veckor kvar. fast iförsej ju tidigare jag bokar detso billigare blir det. hm. som sagt det tål att tänkas på.

nu ska jag försöka mig på lite statistik.

puss

Kommentarer
Postat av: elin

Jag är också lite kluven. Ska på Amandas konfirmation i Odensvi söndag den 10:e, kl. 11!!! Det är ju sådär, suck.

2009-04-28 @ 10:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0