you´re not as messed up as you think you are

sommaren är farlig eller ah våren med. när solen är framme får den alla människor att bli tusen gånger snyggare. ett bra bevis på det är förra sommaren. jag undrar om jag sov ensam någon endaste helg? och tro nu inte att jag är lös på något sätt, utan det var oftast samma kille. eller ah jag sov ju med dom jag var på g med hahaha. ååh haha. nu kan jag inte sluta skratta bara för det.

men hursomhelst så när du kommer tillbaka i mitt liv och viskar i mitt öra "sov hos mig inatt" kan jag inte annat än att göra det du vill. jag är helt enkelt trollbunden vid dig. vilket har gjort att mina "på g"-förhållande inte alls har funkat. det gör inget tycker jag, för förmodligen hade inget funkat ändå. jag är yttterst kräsen eller så träffar jag bara fel killar helt enkelt.

just nu skiter jag i vilket för det är vår och det finns många killar jag kan vila mina ögon på. tills vi kommer ses igen och då blir allt underbart. jag älskar sommrarna med dig även att det blir lite rörigt ibland. jag älskar allt, bara jag gör det med dig.

oj det var inte meningen att det skulle bli ett toffelinlägg men njut av det.

nu ska jag kolla på de nya bilderna av dig och drömma mig bort. du är den bästa<3

Frank Turner - Reasons not to be an idiot
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0