80-tals musik

Godmorgon!
Idag mina vänner har jag mycket att styra i. har precis ätit frulle så jag ska alldeles strax klä på mig och bege mig till gymmet, eller oj passet börjar inte förrän 11.30 så jag kan chilla lite till:P

igårkväll gick jag iallafall upp till oscar som bjöd på middag. det var riktigt gott; kött, klyftisar, sallad och sås. sen blev det efterrätt; glass. den slank med ner. vi kollade på sveriges värsta bilförare. grymt kul. haha. efter det fixade vi musiken tills ikväll, tror vi satt typ till halv 1 och fy fan va trött jag var då. så jag kilade ner till mig och kröp ner i min säng. men tror ni jag kunde somna för det? nej verkligen inte, jag låg och vände och vred mig. lyckades somna till sist iallafall.

har inte dragit upp persiennerna än, men det ser nästan ut som att solen är framme, wihu.

jag återkommer nog mellan dom viktiga sakerna:P

ikväll gäller det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0