det är inte långt kvar till fredag

och då kommer elin och emma. wiie. det ska bli sååå skönt att ha några hemifrån här hos mig, några som vet vem jag snackar om liksom:P ååh  vad jag vill ha fredag.

idag känner jag mig väldigt sugen på en promenad, en lång en. och jag tror tillochmed att solen strålar lyser in genom mina persienner. det gör mig glad, mycket glad faktiskt.

jag har väl inte något mer att tillägga just nu. eller jo. jag tror vi har löst problemet med min mage. jag är förmodligen laktosintolerant så jag ska prova på hela valios sortiment och hålla tummarna för att det funkar.

nu ska jag dra upp persiennerna och ringa till tessan. så hon kan skicka över lite av sin positiva energi till mig:)

puss

Kommentarer
Postat av: elin

...och tc!

2009-02-02 @ 13:06:53
Postat av: elin

...och tc!

2009-02-02 @ 13:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0