det ligger i luften

idag är det strålande sol! det är varmt och snön håller på att försvinna. detta gör mig mycket lycklig:) för på sommarn är jag som bäst:P har varit på föreläsning idag, den gick mycket snabbt, idag handlade det om arbetsrätt och det bjöds tillochmed på skratt idag. wihuu

nu är jag hemma och borde egentligen plugga men jag är alldeles för sprallig för det. haha. jag ville göra något roligt som att shoppa eller fika på stan. mums

som ni säkert vet är jag beroende av carolina gynnings blogg. idag hade hon lagt dit en låt som kleerup har gjort. dom var ju tillsammans för ett tag sen. det bästa är att hon är med i videon, är inte det otroligt romantiskt? jag tycker det var otroligt fint.

fick ett sms av sebbe igår, nu är det bara en vecka kvar tills jag ska vara hans respektive, jag är sjukt laddad och jag gissar på att kvällen kommer bli helt spårad.

nehe, KÄRLEK

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0