jag glömde säga

glömde ju säga att när jag kom hem från skolan förut idag så var det något som inte stämde i min lägenhet. den hängde på min tavellist, en svart liten sak. då slog det mig att det är ju den 25 februari idag och då skulle det komma någon och sätta in en radonmätare. bah. dom bestämde sig tydligen för att den skulle hänga där tydligt. och det är ju gutt att den ska vara där i två månader! men jag lär väl vänja mig.

jag har inte gjort något vettigt idag förutom skolan och gymmet. "pluggat" lite om man ens kan kalla det pluggning. sen lagat kebab, det var riktigt gott. jag behövde något uppfriskande idag:P

min lillasyster är för go:
"varför får jag aldrig några brev? är det ingen som saknar mig?"

men som tur är så skickade jag iväg ett hjärtbrev idag till henne, så hon ser att någon saknar henne.

vet inte om det bara är skit på tvn idag eller något vettigt. vore bra om det är skit för då kan jag plugga istället. shit det låter som jag är världens plugghäst, men det stämmer inte. vill bara nå mitt mål:P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0