jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

dagen har varit underbar. satt några timmar i skolan och pluggade lite juridik. sen åkte vi tjejer till maxi hälla och shoppade lite mat. jag kom hem, lagade lite mat och sen iväg mot gymmet. passet idag var jag inte lika nöjd med, men jag har iallafall tränat:P

när jag kom hem ringde min otroligt söta mamma och pratade lite. nu är det bara tre veckor kvar tills dom kommer upp.

sedan bakade jag en kladdkaka samtidigt som jag kollade på "Sveriges värsta bilförare". vilket jag tycker är otroligt kul. jag gillar robert stenhårt. mums. kladdkakan blev himmelsk som vanligt. för är det något jag kan så är det att baka kladdkaka. muffins är jag också bra på:P

Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
jag absolut ÄLSKAR denna låten. den påminner om dig och mig och denna jävla dragning mellan oss:)

jag är lite ledsen dock att mina gamla bilder är försvunna. fanns ett otroligt snygg på oss, svartvit, på väg till puss. damn, datorer alltså.

puss alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0