kycklingmojs

idag har varit en slödag. det enda vettiga jag har gjort idag är att träna och dammsuigt:)

har även bokat biljett hem till oskarshamn, så den 5 mars ska jag göra staden osäker. haha ehm jadå. konstigt nog var det en kille på gymmet idag som nämnde oskarshamn. då sa oscar "nu känner du dig som hemma va?" haha

sen sa jag till oscar att handla lite ingredienser så skulle jag slänga ihop en middag, och gud vad gott det blev, eller?:) så nu är vi mätta och belåtna och väntar på att "I survived a japanese game show" ska börja.

imorgon ska jag kila ner på stan en sväng tror jag och leta reda på något gutt skärp som jag kan ha på fredag:) borde nog plugga lite imorgon också.

det var nog allt för nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0