mja

åh jag har varit så trött idag och tillochmed lite bakis, haha helt sjukt. drack ju bara två cider och ett glas vin. jag förstår inte hur man kan bli bakis på det:P

jobbet gick slött idag, det var lite folk. alla var väl hemma och gosade och sådär. bah. jag och pernilla gick och var mest buttra haha. hon skulle minsann ut och supa ikväll. hon är rolig:)

fick en semla att ta med mig hem, mums. fast när jag väl skulle proppa i mig den var den ju inte så värst färsk men men jag åt upp den ändå:)

jag och oscar äter nu grekisk sallad, vilket har blivit lite av en favoriträtt. sen har vi en skumpaflaska på kylning, för att fira att vi har blivit av med velpellar, ehm nä jag vet inte vad vi firar. men ändå.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0