my sexy lover

oj jag tänkte gå upp tidigt idag för att bege mig till gymmet. men jag sov till halv tio och kände inget sug efter träning. dels för att min röv är öm efter alla höftlyft eller vad det nu heter, eller kan det kanske vara för all dans i fredags:P och dels för att jag mår typ dåligt över att jag har sovit för mycket, eller alltså förstår ni vilken känsla jag menar? haha

har läst 40 sidor civilrätt idag så jag är mycket nöjd, förhoppningsvis orkar jag nog plugga ännu mer sen.

ska snart bege mig ut på en långpromenad, har fått med mig oscar också. trevligt med sällskap. promenaden ska börja med lite nyttosaker som att hämta mina biljetter (WOHO!), köpa vitaminer och lämna in mina skor på omklackning. hoppas det är inte för dyrt bara, har egentligen fler skor som behöver en omklackning men jag tar det i oskarshamn eftersom vi har den bästa skomakaren, eller vad säger du elin b? haha

modern talking är sjuk bra! lyssna på dom.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut, han är bäst! Vad ska vi göra när han går i pension? Kan du ställa upp..? ;)

2009-02-23 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0