red shoes

vaknade med nackspärr åt ena hållet. det var sådär skönt. men det var bara att kliva upp för idag var det föreläsningsdags.

den gick mycket snabbt. så när jag kom hem började jag laga ugnspannkakan som jag hittade recpetet på i buffé-tidningen. haha brandvarnaren började tjuta men gott blev det:) jag skulle mycket väl kunna tänka mig bli hemmafru och laga mat till min man varje dag:)

efter det var jag tvungen att gå ner på stan och fixa lite grejer inför 80-tals festen. sen sprang jag in på jobbet en snabbis, för jag trodde jag glömde mina tandläkarpapper där. men jag hittade dom inte, förmodligen har dom lagt dom i papperskorgen. eller jag vet inte om jag tog dom när jag gick hem?! bah. hursomhelst råkade köpa med mig ett par röda skor hem från din sko. ångrar mig lite nu men dom kommer bli as snygga till sommarn. funderar på om jag ska skicka hem alla sommarskor till mamma för jag lär ju inte använda dom ändå.

och som vanligt ser det ut som skit i min lägenhet, fast jag tänker inte bry mig om det idag för jag ska bädda ner mig och tycka som om min nacke.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0