röda naglar och porrbilder

idag har varit otroligt bra. vi hade föreläsning på morgonen, där vi gjorde massa övningar. det gick mycket snabbt. petra som satt bredvid mig med en godispåse, hon frågade om jag ville ha men tänk er att jag inte tog en ända lite bit. jag är så nöjd över mig själv.

sen lunchade jag med therese, som jag inte har sett på evigheter. vi "åt lunch" i 2½ timme. rekooord:P det fanns mycket att ta igen. hoppas det inte tar lika lång tid tills vi ses nästa gång.

när jag kom hem läste jag ett kapitel i civilrätten sen jag begav jag mig till friskis för ett pass. det var gutt. under passets gång hade hon en avril lavigne låt. det fick mig att tänka på ett kort som var tagit på mig för längesen, som många har sagt att jag är lik henne på. på den tiden hette jag "röda naglar och porrbilder" på msn. haha shit vad kul. jag vill tillbaka:P

nehe nu ska jag ta en lång dusch.

takida - a point of view

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0