rubriker är så svårt

usch jag tycker inte om när väckarklockan ringer på morgonen. idag hade jag ställt den lite tidigare så jag kunde ligga i soffan och kolla på vakna med the voice det är skönt:)

sen iväg till skolan. det gick snabbt idag men frågan är om jag verkligen lärde mig något. hm

igår så kollade jag på "den rätte för rosing" och jag hade höga förväntningar men vilket skit program alltså. usch. kom på att tisdagar är riktiga skit tv dagar. så nu framöver ska jag alltid ha något roligt att göra:)

har för första gången i mitt liv träningsverk i sidan. WOHO. jag ser träningsverk som något positivt.

så nu ska jag iväg till gymmet igen:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0