så ja

jaha då var det officiellt då:P tyckte synd om daniel då dom ställde frågor som han inte riktigt var beredd på men då ryckte victoria in och hjälpte honom, det var gulligt:) undrar hur många gånger man får se dessa klipp nu?

nu vidare i livet, var på apoteket igår och skulle köpa b-vitaminer. men det som stod på förpackningen stämde inte alls överens med mina problem. då visade det sig att det är bionutrin jag ska knapra, så jag ska bege mig inåt stan någon dag så ska jag berätta hur det fungerar:)

har handlat massa nyttiga grejer idag också för nu jäklar är det slut på skitmaten:P

pratade med mamma en snabbis också hon är lite orolig över hur det ska bli med maten när jag kommer hem, med tanke på de laktosfria produkterna, men jag sa att det inte är någon skillnad när man använder de i maten:)

haha kungen är lite festlig i detta klippet som är på tvn.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0