snabbspolning

varför går tiden så otroligt snabbt när man har något roligt att göra? helgen bara flög iväg när tjejerna var här. hokuspokus så var det måndag igen. helt sjukt. det var otroligt skönt att ha dom här:)

nu är det mindre än två veckor kvar till 80-talsfesten och en månad kvar tills mamma kommer upp. det finns så mycket att se fram emot. wihuu.

idag är det underbart väder här. mycket snö och strålande sol. hade solbrillorna på när vi gick till gymmet idag:) farbrorn var där idag igen. han berättade att han höll på att skriva en bok. han hade skrivit 18 kapitel sen hade han råkat komma åt någon knapp så allt försvann. stackars man. men han hade börjat med nya tag.

håller på att rensa min byrå och garderob. jag har så otroligt mycket kläder, mycket med prislappen kvar. oops. fattar inte varför jag köper kläder utan att använda dom?!

råkade köpa lite godis idag igen, men jag ska ändra på det efter jag har fått i mig denna godispåse. nu jävlar ska jag bli fit till sommaren.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0