sömn=lycka?

ååh det är så jobbigt när klockan ringer på morgonen. hur tidigt man än går och lägger sig. men föreläsningen gick snabbt, tycker juridik är mycket intressant. efter föreläsningen gick jag och petra en snabb snabbis på stan, och en macka på kåren hann vi med också:)

när jag väl hade kommit hem, tänkte jag NU ska jag minsann hinna läsa ifatt till nästa föreläsning. ( har inte varit så aktiv med att läsa rätt kapitel till rätt föreläsning) hann bara läsa en halvtimme innan jag somnade och vaknade efter två timmar:) haha men gud vad glad jag kände mig. så jag läste nästan ifatt. har bara lite kvar som jag ska läsa efter middagen.

idag bjöd jag mig själv på pyttipanna. mmm otroligt gott. var ju lite trött på det, men har man några månaders uppehåll får man tillbaka lusten till att äta det.:)

ikväll blir det bio och imorgon är jag bjuden på middag:) wiiie

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0