spicy hot

hittade en tröja, som jag fick utav sebbe i julklapp för några år sedan, förut när jag rensade. det fick mig att undra varför det aldrig blev något mellan oss?  men jag är glad att han finns i min närhet än idag:P tyvärr var den förliten, undra om han har kvar tröjorna han fick av mig;) ska fråga sen.

var en sväng på gymmet, ett pass. var väl inte så väldigt ansträngande men jag känner att mina benmuskler verkligen har fått jobba senaste veckan, dom är trötta:)

efter jag hade duschat och så, så kom petra och hämtade mig för vi skulle minsann köpa lite thai-mat. mums vad gott det var. och han som stod i kassan tyckte tydligen att vi såg godissugna ut så han skicka med varsinn klubba. och sa "maten är klar, mina damer" det tyckte jag var himla kul. haha. och jag suttade faktiskt i mig klubban och vilken klubba det var, hur god som helst.

nu har jag också tagit reda på vart tandläkaren ligger, eller ah jag vet på ett ungefär så jag lär ju gå dit lite tidigare imorgon så jag inte kommer försent för att jag gå vilse (inte så ovanligt när det gäller mig)

nehe nu ska jag smsa ett erbjudande till kvirre och kolla på lipstick jungle.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0