underbart

middagen hos fredrik igår, var mumsfilibaba. och mycket trevligt sällskap:) kulturkanalen är tydligen riktigt bra;)

idag ställde jag klockan på 9 för att jag skulle hinna träna innan yogapasset. oscar kom ner till mig och vi började vår färd mot gymmet. snön vräkte ner. så lite småblöta kom vi till gymmet. vi började träna och efter en kvart kom en 80-årig farbror fram till oss och startade snyggt med kommentaren "Skönt att se två stycken ungdomar som inte ser ut som cola-flaskor". sen kom han fram till oss i jämna mellanrum och berättade om i sitt liv. han var i otroligt god form för att vara 80. han var cool tycker jag.

oscar gick hem när han var klar, men jag skulle ju vänta tills yogan började så jag körde lite på kärringmaskinen. då kom han fram och gav mig en clementin och sa "den kan du och din kille(oscar alltså, haha) dela på när ni har tränat klart" och "när ni blir ekonomer kom ihåg att tänka på de äldre och de funtkionshindrade". och det lovade jag. han gjorde ett stort intryck på mig. han hade verkligen mycket att berätta om hälsa.

yogan var go idag med, men det märks ju hur vig man är. haha.

nu blir det en dusch och glöm inte att LEVA SOM DU LÄR! visa ord från en vis man.

puss

Kommentarer
Postat av: Oscar

HAHAHAAHA, han var bra rolig han. Jag har inga övriga kommentarer till hans antaganden :p

2009-02-06 @ 14:21:39
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0