vitt

det är hur mycket snö som helst här och det snöar fortfarande. helt sjuk. jag vill inte ha mer snö jag vill ha sommar och sol!

fredagen var jättekul. tyvärr har jag väl inte någon specifik berättelse att berätta men jag ska lägga upp bilderna idag på facebook om jag orkar:P har mycket att styra med idag, för jag hade tänkt att vara nyttig idag och bara göra tråkiga saker som att städa och plugga.

lördagen var ju mindre kul. bakis oh yes och kunde inte behålla ett skit. men sen rykte jag upp mig och begav mig på inflyttningsfest. men i nyktert tillstånd. jag tror inte jag var så roligt sällskap eftersom jag satt och gäspade hela tiden. haha men men man får skylla sig själv om man lägger en fest efter en fest:P

ska om en stund bege mig till gymmet, för jag tycker att jag behöver det.

tack johan och jocke för samtalen inatt, det är skönt att höra era röster:)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0