why do I want you, now that I can´t have you?

när jag stod där framför spegeln i trosor och bh tyckte jag att min kropp hade blivit snyggare och slankare och för en gång skull kändes det otroligt bra. men det sprack ju direkt då när jag började rensa ur min byrå på för små kläder. usch, magen stack ut under de alldeles för korta tröjorna. men det var ju faktiskt mode att gå och visa magen när man gick på högstadiet och gymnasiet. konstigt mode för det är ju inte ens snyggt att visa magen.

jag stör mig väldigt mycket på att jag är tvungen att skänka bort supersnygga kläder som jag bara har använt en eller två gånger. jag har alldeles för mycket kläder, det är felet. hinner aldrig använda dom en andra eller tredje gång.

sen börjar jag få lite smått panik över att jag ska till tandläkaren imorgon och jag har ingen som helst aning om vart den ligger. har kollat på hitta.se men jag fattar inte kartan. haha shit alltså.

är förövrigt väldigt trött på mitt hår så jag funderar på en klippning när jag är hemma. vet inte om jag ska skaffa lugg igen eller om jag ska fortsätta ha den på sidan. vad tycker du? haha hörde förresten på radion att kvinnor tappar mycket hår när dom är stressade, hahhahaha det är något man verkligen inte kan säga att jag är men ändå har jag knappt något hår kvar på huvudet utan det ligger på golvet.

ett bombnedslag i min lägenhet som vanligt! blir så trött. haha bah

Sofia Somajo-Irony

puss

Kommentarer
Postat av: elin

Absolut lugg! :)

2009-02-16 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0