almanacka

har precis avslutat ett långt samtal med min mamma. jag tror vi skulle kunna prata hur längesomhelst. jag älskar henne.

kollade i min kalender från 08. för ett år sedan skulle jag förmodligen precis kommit hem från elin efter att ha kollat på dokumentären på femman. vi hade nog haft grönsaker och dipp. innan dess hade vi spenderat en timme på gymmet. jag skulle ha ångest för att jag skulle upp och jobba imorgon och jag hade nog prövat att ringa HAN ett samtal, eftersom han tror att jag har gjort något som jag inte hade gjort och inte pratar med mig.

men i nuet sitter jag utan min bästa vän i en ny stad. jag har inte ätit något gott utan bara druckit vatten. jag är rastlös för att vi bara har föreläsningar onsdagar och torsdagar. jag pratar med HONOM men han är jävligt långt bort. jag vet inte vilket utav liven som är bäst? men det skulle vara jävligt gutt om jag hade haft elin här.

när jag var och hämtade mina böcker idag frågade killen i kiosken om jag var från göteborg. det är typ den fjärde som frågar sen jag kom hit. låter min dialekt som göteborgska?

alla tankar får mig att vela hit och dit. ge mig mindre fritid eller något så jag slipper tänka så mycket!!

puss

Kommentarer
Postat av: elin

Jag saknar dig! Men snart är det den 6/2 och då kommer jag! Puss och älsk.

2009-01-27 @ 11:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0