bombnedslag

gud vad min lägenhet är stökig. har haft fullt upp sen jag kom hem och nu är jag så trött efter jobb och skola så jag sitter bara här och glor.

jobbade 7 timmar igår, det var tungt. blev utbjuden av en snubbe, men han var inte så go. så det blev ett nej. sen var den en farbror som frågade efter kalsonger med vindskydd där framme. haha det tyckte jag var kul.

idag när jag jobbade kom det en jobbarkompis som jag inte hade träffat förrut. det roliga var att han var en av dem som hade skrivit arbetet som vi hade opponerat på idag. sammanträffande. men han tyckte det var trevligt att träffas, detsamma tyckte jag. kul med nya människor.

ska ta tag i städningen snart... eller ah om jag orkar.

(du är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0