busy fucking day

shit, nuuu kan jag äntligen slappna av.

gick ner på stan, idag klädd lite flickigare med klackskor:). jag var helt säker på vart apoteket låg så jag gick det, men ack så fel jag hade haha. så virrade omkring lite. sen ringde burken. han följde med som guide till mig. hade massa konstiga ställen att gå till.

sen vid fyra vare dags för fika med markus. så vi gick till ett fik vi inte hade varit på förut, kommer dessvärre inte ihåg vad det hette. under tiden vi fikar så ringer oscar och frågar om jag vill följa med till kåren och äta vid halvsju. självklart säger jag. fortsätter fikan med markus och går efter det hem. när jag väl är innanför dörren ser jag att klockan är 18.23. waaah. oscar kommer ner och vi börjar gå bortåt kåren.

tyvärr öppnade inte kåren förrän klockan 7. men det var skönt att få andas ut lite. sen kom robin cyklandes. så vi gick in och beställde. det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men 50 spänn gör ju inte så mycket. sen var jag tyvärr tvungen att stressa iväg igen, då burken och daniel skulle komma till mig och glo lets dance.

nehe nu blire det chill chill och avkoppling. vi får se om det blir någon utgång. tror inte det.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0