dubbel effekt

dagen började med föreläsning. där läraren nämnde oskarshamn och döderhultarn, det är inte dåligt det inte:P efter föreläsningen gick jag och petra ner för att ta lite lunch och hämta mina foton. tyvärr var det typ bara fem kort som var typ 2 år gammla men kul att se.

jag var även och tränade idag själv. har inget emot att träna själv men det är lättare att sporra varandra när man är två så att säga.

eftermiddagen bjöd på en långdusch, powernap och städning. sen bar det av till markus. där han hade lagat en otroligt god middag och vi hade mycket att konversera om.

nu är jag dyngtrött, så det blir sängdags. plus att jag saknar johan.

takida-stay in the rain.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0