e som i

för att kompensera att det inte har funnits något varmvatten under hela natten, har nu mimer satt på det hetaste av alla heta vatten. det är så varmt så man knappt kan röra vid det. får typ har det på den kallaste graden och det märks knappt.

dagen började då med att jag gjorde mig iordning för gymmet, i slow motion. då ringer min telefon, då är det mitcha som vill att jag ska komma och jobba (10.09). jag mitt dumhuvud säger "ah men jag kommer till klockan 11". jag hade inte duschat sminkat mig eller något. slänger mig in i duschen, blåser mitt hår med hårtorken, vilket gör att det blir über stort. brer några mackor och packar ner gymkläderna. cyklar ner till jobbet och infinner mig där 10.55. jag är VÄLDIGT imponerad över detta. och nu efter kan ingen kalla mig slö!

hursomhelst idag på jobbet vare två kollegor som jag aldrig har sett förrut. en tjej och en kille. killen var mycket söt. men tyvärr övertrevlig, vilket jag tycker är ganska irriterande. men det är ju kul att märka att det finns någon som man kan vila ögonen på i den här stan.

efter jobbet gick jag och oscar till gymmet, vilket var ganska smockat, tillskillnad från vad det brukar vara när vi är där. men vi klarade av våra maskiner.

är det någon som har ett tips på hudlotion? min hud är sjukt torr.

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

testa den där Dove dom gör reklam för på tv, har för mig att det var mot torr/känslig hud :P

2009-01-21 @ 10:57:50
Postat av: elin

e som i..ELIN! såklart. ;)

2009-01-21 @ 15:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0