elin och tuss

kom nyss hem från en långpromenad med elin och tuss. jävligt kallt. det är så sjukt jobbigt att säga hejdå till dom närmsta. grät hela vägen hem. elin du får komma och bo i västerås med mig, om du inte vill bo i kalmar/oskarshamn längre:)

imorgon kommer det bli ännu värre, hatar när jag ser folk stå och vinka av mig. det värsta är att jag inte vet när jag träffar alla nästa gång. som tur är så kommer perra och hämtar mig på stationen i västerås imorgon, så jag slipper gå ända hem. inte för att det är långt, utan bara att det är sjukt kallt och jobbigt med packning.

elin och tuss, trion. ni är dom bästa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, lilla gumman. Nu är du "hemma" igen, dina två veckor gick himla fort här nere. Du kommer vara saknad, puss och älsk!

2009-01-06 @ 19:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0