farfar<3

ännu en kväll avklarad. jobbet gick finfint, jag undrar bara varför vissa människor är så jävla lea? det är ju tusen ggr bättre att vara glad.

min älskade farfar fyllde år idag, så jag ringde och grattade. han blev så glad "gulli dig" sa han. tänk att bara ett samtal kan få någon så glad. egentligen vill jag va sååå hemskt mycket hos dom idag. <3 hoppas dagen fortsatte bra för honom:)

ikväll har jag och oscar ätit tacos och kollat på två filmer. här ligger man inte på latsidan inte. det är skönt att ha oscar, jag kan prata om allt med honom. jag skulle nog tillochmed kunna säga att han är den bästa här:)

nehe nu ska jag nog krypa ner och peppa inför morgondagen.

puss mina hjärtan.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tackar tackar. Frågan är ju bara hur mycket av det du säger som jag egentligen lyssnar på. Och hur mycket av det jag säger som du hör. Vi brukar ju kunna upptäcka ibland att vi pratar med oss själva... :p

2009-02-01 @ 10:12:48
URL: http://oscarfager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0