förråd

jaha dagen började lite små segt, men nu visar det sig att mycket har blivit fixat idag. jag har fixat så det står VT09 på mitt mdhkort, köpt små lappar till skolan, fixat lagboken, fixat stadiumcard och hör och häpna nu har jag och oscar ett förråd. wiihu. just det jag har även lämnat in den där filmrullen jag hittade, så imorgon får jag se om det är något på eller inget. tråkigt om det inte är något.

jag hade en bra tanke jag tänkte skriva ner men den flög iväg. så istället ska jag citera ett otroligt roligt sms jag har fått av en av de närmsta, när vi pratade om tjejer/killar:

"Äh, det ger mig inget...
Vill ju ha något att luta mig mot.
Ett armstöd. haha."

jag tycker det är klockrent, speciellt när man känner denna underbara människa:)

och just det, idag såg vi en människa som skrek ljudlöst. hahah det ni. jag dör av skratt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0